យើងផ្ដល់ឱ្យផលិតផល និងក្រុមផលិផលរបស់យើងនូវពិន្ទុបរិស្ថានផ្អែកលើភាពងាយស្រួលរលួយរបស់វា ឬពង្រាវទៅកាន់កម្រិតសុវត្ថិភាព (“ឥទ្ធិពលទៅលើទឹក” របស់ផលិតផល) និងលើវិធីបង្កើត ឬទាញយកគ្រឿងផ្សំ។
នៅឆ្នាំ2017 ឥទ្ធិពលទៅលើបរិស្ថានសរុបនៃក្រុមផលិតផលទាំងប្រាំមួយរបស់យើង (ផលិតផលសម្រាប់ងូតទឹក ថែរក្សារាងកាយ គ្រឿងក្រអូប ថែរក្សាសក់ តុបតែងមុខ និងថែរក្សាស្បែក) កើនឡើងបាន 3%។ ពិន្ទុនៃក្រុមផលិតផលថែរក្សារាងកាយ និងគ្រឿងក្រអូបរបស់យើងនីមួយកើនឡើងបាន 5%។
តាមរយៈការធ្វើការយ៉ាងជិតស្និទ្ធជាមួយនឹងអ្នកផ្គត់ផ្គង់របស់យើង យើងសម្រេចបានសមិទ្ធផលនេះតាមរយៈការលើកម្ពស់គ្រឿងផ្សំដែលមាននិរន្តភាព និងគ្រឿងផ្សំដែលបង្កើតឡើងដោយប្រើប្រាស់ “សារធាតុគីមីមិនប៉ះពាល់បរិស្ថាន”(ជាដំណើរការដែលកាត់បន្ថយការប្រើប្រាស់ ឬការផលិតសារធាតុគីមីដែលបង្កការខូចខាតដល់បរិស្ថាន)។ ការធ្វើបែបនេះគឺផ្សារភ្ជាប់ទៅនឹងកម្មវិធីពង្រីកអាជីវកម្មសហគមន៍របស់យើង និងការកើនឡើងនៃចំនួនគ្រឿងផ្សំមានប្រភពពីធម្មជាតិដែលយើងបានទាញយកមក។
នៅឆ្នាំ2017 ពិន្ទុបរិស្ថានសរុបនៃផលិតផលរបស់យើងទាំងអស់កើនឡើងច្រើនជាង 5%។ យើងបានដាក់ចេញនូវរូបមន្តផលិផលថ្មីៗចំនួន 146 មុខ ដែល 95% នៃរូបមន្តទាំងនេះគឺនាំឱ្យមានការកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់លើបរិស្ថានសម្រាប់ក្រុម ឬស្រឡាយផលិតផលនោះ។ ផលិតផលថ្មីចំនួនប្រាំបីដែលមិនមានការកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់ដល់បរិស្ថានបន្ថែមគឺភាកច្រើនជាផលិតផលតុបតែងមុខដែលមានស្រាប់ដែលមានពិន្ទុបរិស្ថានដូចជាផលិតផលដែលមានស្រាប់ផ្សេងទៀត។
នៅឆ្នាំ2016 យើងបានបោះពុម្ពផ្សាយពិន្ទុនៅលើស្រឡាយផលិតផលរបស់យើង ដែលយើងបានធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពដើម្បីឆ្លុះបញ្ចាំងអំពីរង្វាស់ឆ្នាំ2017។
ចាប់ពីខែមករា ឆ្នាំ2018 យើងបានកំណត់គោលដៅនេះឡើងវិញដែលជាលទ្ធផលនៃភាពស្របគ្នារបស់យើងជាមួយនឹងក្រុមហ៊ុន Natura &Co។ ដូច្នេះ នេះគឺជាឆ្នាំចុងក្រោយដែលយើងនឹងបោះពុម្ពផ្សាយពិន្ទុផលប៉ះពាល់លើទឹក ដោយសារតែនេះគឺជាឧបករណ៍ដែលយើងប្រើប្រាស់តាមក្រុមហ៊ុនមេពីមុនរបស់យើង ហើយដែលមិនមានសម្រាប់យើងទៀតទេ។