ការចុះឈ្មោះគណនីនិងការទាញយកលេខសម្ងាត់
តើខ្ញុំត្រូវធ្វើដូចម្តេចដើម្បីចុះឈ្មោះនៅលើគេហទំព័រ The Body Shop Cambodia website?
វាងាយស្រួល! ចុចលើប៊ូតុងចូលនៅជ្រុងខាងស្តាំខាងលើនៃគេហទំព័រ។ ចុចលើប៊ូតុងចុះឈ្មោះអ្នកនឹងត្រូវបានទៅទម្រង់ចុះឈ្មោះតាមអ៊ីនធឺណិត។ បំពេញព័ត៌មានលម្អិតទំនាក់ទំនងរបស់អ្នក។ ត្រូវប្រាកដថាព័ត៌មានលម្អិតរបស់អ្នកគឺត្រឹមត្រូវដើម្បីជៀសវាងការពន្យាពេលក្នុងការបញ្ជូនទំនិញរបស់អ្នក!អ្នកក៏អាចជ្រើសរើសចុះឈ្មោះតាមរយៈគណនីហ្វេសប៊ុករបស់អ្នក។
ខ្ញុំភ្លេចលេខសម្ងាត់របស់ខ្ញុំតើខ្ញុំអាចធ្វើអ្វីបាន?
កុំបារម្ភយើងអាចជួយអ្នកបាន! ចុចលើ ភ្លេចពាក្យសំងាត់របស់អ្នកនៅក្នុងទំព័រចូលគណនីយ។ អ្នកនឹងត្រូវបានចូលទៅទំព័ររកលេខសម្ងាត់។ បញ្ចូលអាសយដ្ឋានអ៊ីម៉ែលរបស់អ្នកហើយយើងនឹងផ្ញើលេខសំងាត់បណ្តោះអាសន្នទៅអ្នកភ្លាមៗ។ នៅពេលដែលអ្នកចូលប្រើគណនីរបស់អ្នកដោយជោគជ័យសូមចាំថាត្រូវផ្លាស់ប្តូរលេខសំងាត់របស់អ្នក។ យើងសូមណែនាំឱ្យអ្នកផ្លាស់ប្តូរវាឱ្យបានឆាប់តាមដែលអាចធ្វើទៅបាន។
តើខ្ញុំត្រូវផ្លាស់ប្តូរលពត៌មានទំនាក់ទំនង ឬអាសយដ្ឋានលំអិតតាមរបៀបណា?
វាពិតជាងាយស្រួលណាស់! អ្នកអាចផ្លាស់ប្ដូរព័ត៌មានទំនាក់ទំនងឬអាសយដ្ឋានរបស់អ្នកនៅលើទំព័រផ្ទាំងព័ត៌មានរបស់ខ្ញុំ។
តើខ្ញុំអាចប្រើសមាជិក Love Your Body ដើម្បីទិញតាមអ៊ីនធឺណិតបានទេ?
ជាអកុសលនៅពេលនេះ អត្ថប្រយោជន៏នៃសមាជិក Love Your Body អ្នកមិនអាចប្រើបាននៅលើអ៊ីនធឺណិតទេ។ ដើម្បីទិញសូមចុះឈ្មោះគណនីតាមអ៊ីនធឺណិតដាច់ដោយឡែក។ ប៉ុន្តែនឹងមកដល់ឆាប់ៗនេះ!
Love Your Body benefits អត្ថប្រយោជន៍សមាជិកភាពរួមមានប័ណ្ណទូទាត់ប្រាក់ការបន្ថែម ពិន្ទុក្នុងការបន្តសមាជិកភាពនិងសេវាកម្មវេចខ្ចប់កាដូ។ អត្ថប្រយោជន៍ទាំងនេះអាចអនុវត្តបានតែលើការទិញនៅខាងក្រៅ។ សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែមស្តីពីសមាជិកភាពនៃ Love Your Body របស់អ្នកសូមចូលទៅកាន់សមាជិក។
ការសាកសួរព័ត៌មានអំពីការទិញទំនិញតាមអ៊ីនធឺណិត
តើខ្ញុំអាចលុបចោលការបញ្ជាទិញរបស់ខ្ញុំបានទេ?
មុនពេលអ្នកធ្វើការបញ្ជាទិញអ្នកអាចមើលមាតិកានិងចំនួនទឹកប្រាក់សរុបនៅក្នុងកន្ត្រកទំនិញរបស់អ្នក។ នៅពេលការបញ្ជាទិញរបស់អ្នកជោគជ័យហើយការទូទាត់ត្រូវបានទទួលសម្រាប់ការទិញរបស់អ្នកការបញ្ជាទិញនឹងត្រូវបាន "បញ្ជូនទៅឃ្លាំង" ចូលក្នុងដំណើរការដឹកជញ្ជូនភ្លាមៗ។ យើងណែនាំឱ្យអ្នកពិនិត្យដោយប្រុងប្រយ័ត្ននិងកែប្រែការបញ្ជាទិញរបស់អ្នកមុនពេលដាក់ស្នើការទូទាត់។ នៅពេលដែលការបញ្ជាទិញរបស់អ្នកត្រូវបាន "ផ្ញើទៅឃ្លាំង" វាបានចូលក្នុងដំណើរការដឹកជញ្ជូនហើយមិនមានការផ្លាស់ប្តូរបន្ថែមទៀតទេ។
ក្នុងករណីដែលការបញ្ជាទិញរបស់អ្នកត្រូវបានដាក់ដោយជោគជ័យតាមរយៈកាតយើងមិនអាចលុបចោលការបញ្ជាទិញបានទេប្រសិនបើវាមិនមែនជាកំហុសរបស់យើង។
តើការបញ្ជាទិញរបស់ខ្ញុំនៅឯណា?
នៅពេលអ្នកបញ្ជាទិញអ្នកនឹងទទួលបានអ៊ីមែលបញ្ជាក់ (សូមពិនិត្យមើលប្រអប់ទទួលពត៌មាន) ។ មានតំណភ្ជាប់ "ការតាមដាន" នៅលើអ៊ីមែលដែលអ្នកអាចប្រើដើម្បីតាមដានការបញ្ជាទិញរបស់អ្នកនៅលើគេហទំព័រតាមដានរបស់អ្នកដឹកជញ្ជូន។
អ្នកក៏អាចរក“ ការតាមដាន” នៅក្នុងព័ត៌មានប្រវត្តិបញ្ជាទិញរបស់អ្នកដោយចូលទៅគណនីរបស់ខ្ញុំបន្ទាប់ពីចូលទៅកាន់គណនីរបស់អ្នក និងពិនិត្យមើលការ ORDERS របស់អ្នក។
សូមចំណាំៈប្រសិនបើអ្នកមិនមានគណនីហើយបានឆែកជាភ្ញៀវអ្នកត្រូវរង់ចាំអ៊ីមែលបញ្ជូនរបស់អ្នកដើម្បីតាមដានការបញ្ជាទិញរបស់អ្នក។
មុខងារតាមដានការដឹកជញ្ជូនអាចប្រើបានសម្រាប់តំបន់ខ្លះប៉ុណ្ណោះ។
ហេតុអ្វីបានជាខ្ញុំមិនបានទទួលអ៊ីម៉ែលដើម្បីបញ្ជាក់ពីការបញ្ជាទិញរបស់ខ្ញុំ?
ដំបូងសូមពិនិត្យមើលប្រអប់ទទួលសារ , ការបញ្ចុះតម្លៃ និងសារឥតបានការរបស់អ្នក។
ប្រសិនបើអ្នកមិនបានទទួលអ៊ីម៉ែលដើម្បីបញ្ជាក់ពីការបញ្ជាទិញរបស់អ្នកទេ អ្នកអាចពិនិត្យមើលស្ថានភាពនៃការបញ្ជាទិញរបស់អ្នកនៅក្នុងគណនីរបស់អ្នកក្រោម“ ការបញ្ជាទិញចុងក្រោយបំផុត” ។ប្រសិនបើអ្នកមានការព្រួយបារម្ភ អ្នកគ្រាន់តែទាក់ទងមកយើងហើយយើងអាចពិនិត្យមើលសម្រាប់អ្នក។
តើខ្ញុំត្រូវផ្លាស់ប្តូរការបញ្ជាទិញរបស់ខ្ញុំយ៉ាងដូចម្តេច?
ការផ្លាស់ប្តូរការបញ្ជាទិញរបស់អ្នកអាចត្រូវបានធ្វើឡើងដោយអ្នកនៅចំណុចណាមួយខណៈពេលនៃការបញ្ជាទិញរបស់អ្នក។ នៅពេលដែលអ្នកបានបញ្ជាក់ការបញ្ជាទិញរបស់អ្នកហើយធ្វើការទូទាត់ អ្នកអាចផ្លាស់ប្តូរការបញ្ជាទិញរបស់អ្នកទេ។
តើខ្ញុំអាចប្រើលេខកូដបញ្ចុះតម្លៃពីរជាមួយគ្នាបានទេ?
ជាអកុសលអ្នកមិនអាចប្រើលេខកូដបញ្ចុះតម្លៃពីរជាមួយគ្នាទេ។ សូមអភ័យទោសអំពីបញ្ហានេះ - ដូច្នេះអ្នកត្រូវសម្រេចចិត្តថាលេខកូដផ្សព្វផ្សាយមួយណាដែលអ្នកចង់ប្រើប្រសិនបើអ្នកមានច្រើនជាងមួយត្រូវជ្រើសរើស។
តើធ្វើដូចម្តេចទើបដឹងថាការបញ្ជាទិញរបស់ខ្ញុំត្រូវបានបញ្ចប់ដោយជោគជ័យ?
នៅពេលអ្នកបញ្ចប់ការបញ្ជាទិញតាមអ៊ិនធរណេតអ្នកគួរតែឃើញទំព័របង្ហាញពីការបញ្ជាទិញនិងព័ត៌មានលម្អិតនៃការបង់ប្រាក់របស់អ្នក។
ក្នុងរយៈពេល 24 ម៉ោងបន្ទាប់ពីអ្នកបញ្ចប់ការបញ្ជាទិញរបស់អ្នកយើងនឹងផ្ញើអ៊ីមែលទៅអ្នកបញ្ជាក់ថាយើងបានទទួលវាហើយ។ អ្នកក៏អាចចូលគណនីរបស់អ្នកហើយពិនិត្យមើលការបញ្ជាទិញថ្មីៗរបស់អ្នក។
តើខ្ញុំបន្ថែមលេខកូដបញ្ចុះតម្លៃនៅទីណា?
លេខកូដបញ្ចុះតម្លៃត្រូវចុះបញ្ជីនៅពេលទិញដោយបញ្ចូលលេខកូដរបស់អ្នកទៅក្នុងប្រអប់“ លេខកូដបញ្ចុះតម្លៃ” នៅលើទំព័រកន្ត្រកទំនិញ។
កន្ត្រកនិងតម្លៃត្រូវបានគណនាឡើងវិញដើម្បីទទួលបានការបញ្ចុះតម្លៃ។ លេខកូដបញ្ចុះតម្លៃអាចត្រូវបានប្រើសម្រាប់ការបញ្ជាទិញតែមួយប៉ុណ្ណោះ។
លេខកូដបញ្ចុះតម្លៃមិនអាចប្តូរជាសាច់ប្រាក់បានទេ។ លេខកូដបញ្ចុះតម្លៃមិនអាចត្រូវបានប្រើរួមគ្នាជាមួយនឹងការផ្តល់ជូនផ្សេងទៀតទេ។ លេខកូដបញ្ចុះតម្លៃមិនអាចត្រូវបានប្រើរួមគ្នាជាមួយនឹងការបញ្ចុះតម្លៃឬការផ្តល់ជូនផ្សេងទៀតឡើយលើកលែងតែមានការបញ្ជាក់ផ្សេងពីនេះ។
ការទូទាត់តាមអ៊ីនធឺណិត
តើខ្ញុំអាចបង់ការបញ្ជាទិញតាមអ៊ិនធរណេតបានទេ?
អ្នកអាចទូទាត់ការបញ្ជាទិញរបស់អ្នកតាមអ៊ិនធរណេតដោយប្រើកាតឥណទានសម្រាប់ការទិញណាមួយ។ ប័ណ្ណឥណទានដែលត្រូវអនុវត្តសម្រាប់វិធីទូទាត់ប្រាក់នេះគឺ Mastercard/Visa ឬកាតអេធីអឹមក្នុងស្រុកដែលមានសេវាកម្មធនាគារតាមអ៊ិនធឺណេត។
សូមអនុវត្តតាមនីតិវិធីរបស់ធនាគាររបស់អ្នកហើយផ្តល់នូវរាល់ព័ត៌មានដែលចាំបាច់ដើម្បីបំពេញប្រតិបត្តិការ។
តើព័ត៌មានលំអិតកាតឥណទានឬឥណពន្ធរបស់ខ្ញុំត្រូវបានរក្សាទុកឬទេ?
ទេយើងមិនរក្សាទុកព័ត៌មានលំអិតកាតឥណទានឬឥណពន្ធរបស់អ្នកទេដូច្នេះអ្នកត្រូវបញ្ចូលវានៅពេលអ្នកបញ្ជាទិញរបស់អ្នក។
ការសាកសួរអំពីការដឹកជញ្ជូន
ការបញ្ជាទិញរបស់ខ្ញុំត្រូវបានបញ្ជាក់តើនៅពេលណាដែលវានឹងត្រូវបានបញ្ជូនមកខ្ញុំ?
ពេលវេលាដឹកជញ្ជូនអាចដល់ទៅប្រាំថ្ងៃ (5) ថ្ងៃធ្វើការ។ វានឹងមានការដឹកជញ្ជូនចែកចាយរហូតដល់ទៅបី (3) ដង ដោយខកខានពេលដែលអតិថិជននឹងទទួលបានថ្លៃនៃការដឹកជញ្ជូនថ្មី។ បញ្ជាទិញត្រឹមម៉ោង 10 ព្រឹកនៅថ្ងៃធ្វើការ (ថ្ងៃច័ន្ទដល់ថ្ងៃសុក្រ) ហើយយើងនឹងធ្វើការបញ្ជូនទំទិញរបស់អ្នកក្នុងរយៈពេលប្រាំថ្ងៃធ្វើការ។ ការបញ្ជូនទៅទីតាំងដាច់ស្រយាល (រាប់បញ្ចូលទាំងតំបន់ខ្ពង់រាបឬកោះ) អាចចំណាយពេលដល់ទៅ 3 (បី) ថ្ងៃធ្វើការយូរជាងនេះ។
តើថ្លៃនៃការដឹកជញ្ជូនរបស់អ្នកមានអ្វីខ្លះ?
ថ្លៃដឹកជញ្ជូននឹងត្រូវបានគណនានិងបង្ហាញដោយស្វ័យប្រវត្តិនៅពេលអ្នកបានបំពេញព័ត៌មានចាំបាច់ទាំងអស់។
Thebodyshop.com.kh ផ្តល់ជូនការគិតថ្លៃដឹកជញ្ជូនតាមស្តង់ដានៃការបញ្ជាទិញរបស់ក្រុមហ៊ុនដឹកជញ្ជូនរបស់យើង។ រាល់ការគិតថ្លៃដឹកជញ្ជូនត្រូវអតិថិជនជាអ្នកបង់ថ្លៃ ការគិតថ្លៃគឺរាប់បញ្ចូលទាំងថ្លៃសាំងនិងអាករលើតម្លៃបន្ថែមដែលត្រូវអនុវត្តនៅពេលចែកចាយ។
តើអ្នកដឹកជញ្ជូន / ដឹកជញ្ជូនទៅបរទេសទេ?
បច្ចុប្បន្ននេះយើងអាចបញ្ជូនតែការបញ្ជាទិញទៅកាន់អាស័យដ្ឋាននៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាតែប៉ុណ្ណោះ។ យើងមិនបញ្ជូនទៅអាសយដ្ឋានប្រអប់សំបុត្រទេ។ យើងមិនអាចដឹកជញ្ជូនទៅកាន់អាស័យដ្ឋានអន្តរជាតិណាមួយបានទេ។
តើខ្ញុំអាចដឹកជញ្ជូនទៅអាសយដ្ឋានច្រើនបានទេ?
បច្ចុប្បន្ននេះយើងអាចបញ្ជូនទៅអាសយដ្ឋានដឹកជញ្ជូនមួយកប៉ុណ្ណោះក្នុងការបញ្ជាទិញមួយ។ ប្រសិនបើអ្នកចង់បញ្ជូនទៅអាសយដ្ឋានច្រើនសូមដាក់ការបញ្ជាទិញដាច់ដោយឡែកសម្រាប់អាស័យដ្ឋាននីមួយៗ។
តើខ្ញុំអាចផ្លាស់ប្តូរអាសយដ្ឋានដឹកជញ្ជូនរបស់ខ្ញុំយ៉ាងដូចម្តេច?
មុនពេលការបញ្ជាទិញត្រូវបានទិញ
នៅពេលអ្នកនៅលើទំព័រពិនិត្យចេញហើយចង់ផ្លាស់ប្តូរអាស័យដ្ឋានចែកចាយរបស់អ្នកទៅអាស័យដ្ឋានដែលបានរក្សាទុកពីមុនអ្នកគ្រាន់តែចុចប៊ូតុង "កែអាសយដ្ឋាន" ដែលមានទីតាំងស្ថិតនៅកណ្តាលទំព័រ។
បន្ទាប់ពីពេលការបញ្ជាទិញត្រូវបានទិញ
នៅពេលការបញ្ជាទិញត្រូវបានដាក់អ្នកអាចទាក់ទងមកយើងដើម្បីដឹងថាតើយើងអាចផ្លាស់ប្តូរអាសយដ្ឋានសម្រាប់អ្នកបានទេ។
ប្រសិនបើការបញ្ជាទិញរបស់អ្នកត្រូវបានគេដាក់រួចហើយអ្នកត្រូវធ្វើឱ្យបានរហ័សទោះបីជាឃ្លាំងរបស់យើងត្រូវបានវេចខ្ចប់យ៉ាងលឿនដើម្បីធ្វើឱ្យប្រាកដថាការបញ្ជាទិញរបស់អ្នកមកដល់អ្នកអោយបានលឿនបំផុត។ វាល្អបំផុតក្នុងស្ថានភាពនេះសូមដើម្បីទាក់ទងមកយើងតាមលេខ +855 16 962 555 យើងមិនអាចធានាថាយើងអាចផ្លាស់ប្តូរអាស័យដ្ឋានចែកចាយបានទេ (ប៉ុន្តែយើងនឹងធ្វើឱ្យអស់ពីសមត្ថភាព!) ដូច្នេះសូមយកចិត្តទុកដាក់បន្ថែមនៅពេលជ្រើសរើសអាសយដ្ឋានដឹកជញ្ជូនរបស់អ្នក។
ការសងប្រាក់វិញ / ការសាកសួរអំពីការផ្លាស់ប្តូរ
ខ្ញុំមានបញ្ហាខ្លះជាមួយផលិតផលដែលខ្ញុំបានទទួលតើខ្ញុំអាចដោះដូររឺស្នើសុំការសងប្រាក់វិញបានទេ?
សូមផ្ញើអ៊ីមែលទៅ [email protected] ជាមួយវិក័យប័ត្របញ្ជាទិញរបស់អ្នកនិងផ្តល់ភ័ស្តុតាងរូបថតនៃទំនិញខូចគុណភាពឬទំនិញមិនត្រឹមត្រូវដែលបានទទួល។ ការរៀបចំការបង្វិលសង / ការផ្លាស់ប្តូរចាំបាច់នឹងត្រូវកំណត់តាមករណីនីមួយៗ។
ម៉្យាងទៀតអ្នកអាចទាក់ទងសេវាកម្មអតិថិជនរបស់យើងតាមរយៈទូរស័ព្ទលេខ +855 16 962 555 ថ្ងៃច័ន្ទដល់ថ្ងៃសុក្រ (លើកលែងថ្ងៃសម្រាក) ចាប់ពីម៉ោង 9:30 ព្រឹកដល់ 5:30 ល្ងាចសម្រាប់ជំនួយ។
ធានាថារាល់ព័ត៌មានដែលត្រូវការចាំបាច់មានភាពត្រឹមត្រូវនិងពេញលេញដើម្បីឱ្យយើងដំណើរការផ្លាស់ជូនអ្នកដោយរលូន។ សូមអនុញ្ញាតយ៉ាងហោចណាស់ដប់បួនថ្ងៃ (14) ថ្ងៃធ្វើការ (មិនរាប់បញ្ចូលថ្ងៃឈប់សំរាកបុណ្យជាតិ) សម្រាប់ពួកយើងដើម្បីដំណើរការការបង្វិលសង / ការផ្លាស់ប្តូររបស់អ្នក។
ការសាកសួរទូទៅ
សម្រាប់ការសាកសួរព័ត៌មានបន្ថែមសូមទាក់ទងមកយើងខ្ញុំតាមរយៈអ៊ីម៉ែល [email protected] ឬទូរស័ព្ទមកការិយាល័យកណ្តាលរបស់យើងខ្ញុំតាមលេខ +855 16 962 555 ៥៨៤៥ ច័ន្ទដល់ថ្ងៃសុក្រ (លើកលែងថ្ងៃសម្រាក) មុនម៉ោង 5:30 ល្ងាចសម្រាប់ជំនួយ។