ការស្រឡាញ់ខ្លួនឯង គឺជាសកម្មភាព
យើងជឿជាក់ថាការស្រឡាញ់ខ្លួនឯងមានអំណាចក្នុងការធ្វើសកម្មភាព។ វាផ្តោតលើយើងម្នាក់ៗដែលត្រូវការធ្វើសកម្មភាព (ធំឬតូច) ហើយក្រោកឈរឡើងជាមួយគ្នា។ ផ្នែកសំខាន់នៃការធ្វើសកម្មភាពរួមគ្នាគឺអាជីវកម្មដែលដើរតួជាផ្នែករបស់ពួកគេនិងទទួលខុសត្រូវ។ ក្នុងនាមជាស្ថាបនិកហាងលក់រាងកាយគឺលោក Dame Anita Roddick ធ្លាប់បាននិយាយថា“ កុំជឿថាវាមិនមែនជាតួនាទីជំនួញក្នុងការដោះស្រាយបញ្ហាធំ ៗ ទេពីព្រោះវាពិតជាមានមែន” ។
យើងតែងតែប្រឆាំងនឹងបទដ្ឋានសង្គមជំរុញការពង្រឹងអំណាចនិងជំរុញសកម្មភាព។ ត្រលប់ទៅឆ្នាំ ១៩៩៨ យើងបានប្រកាន់ជំហរវិជ្ជមានលើយុទ្ធសាស្រ្តនៃការគោរពខ្លួនឯងជាមួយនឹងយុទ្ធនាការដែលមានរូបតុក្កតាទំហំ ១៦ ដែលយើងហៅថា Ruby ជាមួយពាក្យស្លោកថា“ មាននារី ៣ ពាន់លាននាក់ដែលមិនមើលទៅដូចតារាបង្ហាញម៉ូដនិងមានតែ ៨ នាក់ប៉ុណ្ណោះ” ។ នៅឆ្នាំ ២០២១ យើងប្រកាន់ជំហរលើការសង្ស័យខ្លួនឯងលើបទដ្ឋាននៃការផ្លាស់ប្តូរលើការជំរុញឧបសគ្គផ្ទាល់ខ្លួននិងសង្គម។
ក្នុងនាមជាក្រុមហ៊ុនថែរក្សាសម្ផស្សមួយដែលត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយស្ត្រីវាគឺជាជំនឿគ្រឹះរបស់យើងដែលមនុស្សគ្រប់រូបមានសិទ្ធិត្រូវបានគេ, មានអារម្មណ៍ស្រស់ស្អាតមានអារម្មណ៍ថាមានគេមានអារម្មណ៍ថាមានគេជឿនិងមានគេចូលចិត្ត។ យើងកំពុងមើលឃើញពីភាពសកម្មនៃសកម្មភាពរបស់ស្ត្រីមិនដែលមានពីមុនមកទេប៉ុន្តែនៅតែមានជំនួញមិនទាន់ចប់នៅឡើយទេក្នុងចំណោមស្ត្រីគ្រប់វ័យមកពីគ្រប់មជ្ឈដ្ឋាននិងជនជាតិភាគតិចនៅតែមានចំនួនតិចនៅឡើយដោយគ្មានសម្លេងនិងគ្មានទីភ្នាក់ងារ។
នៅពេលដែលយើងសួរអ្នកផ្លាស់ប្តូរនិងជាស្ថាបនិក @girlswillbeboys Char Ellesse ពីរបៀបដែលនាងយល់ពីសេចក្តីស្រលាញ់ខ្លួនឯងជាសកម្មភាពនាងបានប្រាប់យើងថាអត្ថិភាពរបស់នាងពិតជាទង្វើមួយដែលប្រឆាំង។ នាងពន្យល់ថា៖“ ក្នុងនាមជាស្ត្រីជាពិសេសដូចជាស្ត្រីស្បែកខ្មៅម្នាក់ដែលជាស្ត្រីស្បែកខ្មៅខ្ញុំមានស្រាប់គឺបរិត្តផរណារយៈពេល។ ខ្ញុំមានអារម្មណ៍ថាពិភពលោកមិនត្រូវបានបង្កើតឡើងសម្រាប់មនុស្ស